Ik ben Lisan Strijbosch

Welk docent herinneren jullie je het meest? Ik herinner mij vooral de docenten waarmee ik een sterke band had, of die mij waardevolle lessen hebben meegegeven. Een aantal docenten hebben voor mij gemaakt waar ik nu sta en waar ik voor ga: verdiep kennis en ontsteek passie. Deze herinneringen, samen met mijn ervaringen in het onderwijs (wetenschappelijk, hoger en primair), hebben mij laten zien hoe belangrijk de rol van docenten en de leeromgeving zijn voor succesvol leren. Dit inspireert mij elke dag opnieuw om docenten in hun kracht te zetten, want zij maken het verschil voor kinderen, leerlingen en studenten.

 

Dank jullie wel!

 

#Eigenaresse EDULizz #MasterOfScience #Onderwijskundige #Pionier #Docent

Image

"Ik kan bruggen bouwen tussen theorie en praktijk,
leren en passie, waardoor ik jou kan ondersteunen
in je leer-werkomgeving"

Wat mijn talenten zijn

Op innovatieve manieren los ik uitdagingen op door buiten gebaande paden te denken, concepten visualiseren en het grotere geheel zien.

 

Bovendien heb ik een sterke intuïtie voor het begrijpen van complexe vraagstukken en menselijke interacties.


Waar kunnen jullie mij voor inschakelen

-  Ontwerp

-  Advisering/coaching

-  Onderzoek

-  Organisatie

Vijf principes van Edulizz

“EDULizz gelooft erin dat docenten de belangrijkste sleutel en schakel zijn voor duurzame verbeteringen in het onderwijs"

In plaats van het curriculum, de gebruikte methodes, visie en missie van docenten en onderwijsorganisaties te veranderen, versterken we deze juist. We richten ons op de 'hoe' van het onderwijs, niet op de 'wat'. Hierbij houden we rekening met de diversiteit van de doelgroep en de unieke praktijksituaties van elke docent door middel van op maat gerichte pedagogische en didactische ondersteuning.
We helpen docenten inzicht te krijgen in hun eigen kennis, houding, overtuigingen en gedrag. Door bewustwording te creëren over waarom zij de dingen doen die zij doen, kunnen docenten hun onderwijspraktijk effectiever en doelgerichter vormgeven. Deze reflectie versterkt hun pedagogische en didactische keuzes.
We versterken de autonomie en de competenties van docenten, zodat zij gepassioneerd hun eigen onderwijs kunnen vormgeven. Dit helpt hen om met meer zelfvertrouwen en passie hun werk te doen.
We blijven continu in afstemming met leidinggevenden, docenten en andere betrokkenen, waardoor docenten zich ontwikkelen binnen een ondersteunende omgeving. In verbinding zijn met elkaar is het krachtigste leermiddel, dat vertrouwen, wederzijds respect en erkenning bevordert. Dit vormt de basis om het beste uit jezelf te halen en zorgt voor een samenwerkende onderwijsomgeving.
Veranderingsprocessen bij docenten hebben tijd, ruimte en geduld nodig om te laten plaatsvinden. Hierdoor zijn we voor de benodigde tijd aanwezig in jullie leer-werkomgeving en zijn we altijd makkelijk bereikbaar, zowel fysiek als online. Dit zorgt ervoor dat veranderingen op de lange termijn standhouden. Daarnaast zorgt onze samenwerking ervoor dat de veranderingen duurzaam en breed gedragen worden binnen de organisatie.